ARBEID: Det er nemlig dagen for avlevering av både det ene og det andre.

I formiddag tikket det inn mail fra bedriften. – Vi har fornyet oss, sto det.

Det har de gjort innen flere ting. Det mest synbare er Ranson sin nettsiden.

– Det ønsket vi å gjøre noe med. Sammen med design- og merkevarebyrået Magnet, gjennomførte vi en kreativ prosess, som endte med et nytt utseende og nye verdier og formål, forteller daglig leder Siv-Len Strandskog.

Foto: Ranso

På plass er også en ny logo, i en frisk og fin farge. Utgangspunktet for den nye logoen er to firkanter, som uttrykker ærlighet, orden, rasjonalitet og formalitet. Videre er to av hjørnene avrundet, for å gjøre formen mer spennende. Elementene er speilet, som gjenspeiler det virkelige livet.

– Vi kan alle være forskjellige, men når vi finner noen vi beundrer, finner tonen med eller vil skape et fellesskap med, er det vanlig at vi speiler vedkommende. Logoen skal illustrere den nære og rause lagfølelsen vi i Ranso har og skal videreutvike.

Til Ranso sin nettside forteller Starndskog videre:

– Den lille stilken gir de også assosiasjoner til buskeblader. Er det noe vi jobber hardt for, så er det å koble sammen mennesker for at de skal få næring og blomstre gjennom godt kameratskap og gode arbeidsdager.

Den friske oransje fargen i logoen vår, symboliserer livsglede, vitalitet og hverdagsmagi.

– Vi er veldig fornøyde med oppgraderingen av vår profil og nå lansering av vår nye hjemmeside. Med ny gnist internt, fortsetter vi jobben med å hver dag skape ekte hverdagsmagi, avslutter Strandskog.